dilluns, de maig 29, 2006

ENHORABONA!!!

enhorabona companys!

el concert de diumenge va ser realment molt bo, tot i les baixes vem saber estar a l'alçada del que és demanava de nosaltres.
estic molt content de com va tot i cada cop m'il-lusiono més pel projecte de la GBB.
aquí teniu un enllaç de la notícia que surt al diari el punt, fins i tot hi ha una foto molt maca.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=1903998

ah! per cert, recordeu els que veu dir que portarieu coques, que no els matem de gana a aquella gent.

ànims i endevant!

el dire

2 comentaris:

JDA ha dit...

Enhorabona també pel director!!! ( que també s'ho ha currat aquest temps)... com ja et vaig comentar un amic que no había sentit mai la GBB va dir que sonaba molt bé... (si el dijous escolta la WCB a veure si continuem sonant bé :P)

Anònim ha dit...

Hola, GBB!

Vaig assistir al vostre concert de l’Auditori. Tot i que no sóc músic, a mi em va semblar que vareu sonar prou bé. El vostre repertori no em va pas desagradar; vaig trobar molt encertat el “When The Saints Go Marching In” i que animéssiu al públic a acompanyar-vos, va ser un detall simpàtic.

Espero poder venir al vostre concert del dijous 1 de juny, sempre que el temps i els preus de l’Auditori ho permetin!